Ларченко, Вікторія ВалеріївнаЧерепанова, Вікторія ОлександрівнаПодрез, Ольга ІванівнаПерерва, Петро Григорович2024-01-112024-01-112023Бізнес-комунікації як фактор ефективності міжнародного консалтингу [Електронний ресурс] / В. В. Ларченко, В. О. Черепанова, Подрез О. І., П. Г. Перерва // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали 8-ї Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27-28 листопада 2023 р. / орг. ком.: О. І. Маслак [та ін.] ; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Кременчук : КрНУ, 2023. – С. 739-743. – URL: http://econ.kdu.edu.ua/files/files/zbirnyk_2023.pdfhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72859В доповіді доведено, що консалтинг і ділові комунікації в своїй сфері в широкому сенсі, як отримання експертних консультацій, - явище, знайоме людству вже давно. Однак консалтинг як окремий інститут і професія з'явився лише в 20 столітті. У більшості наукових праць консалтинг представлений як проектна діяльність, описаний алгоритм його організації, а в деяких випадках розглянуті особливості консалтингу в різних сферах. Однак про просування консалтингових послуг написано набагато менше. Традиційний підхід не застосовується до просування консалтингових послуг. Продаж консалтингових послуг не повинен розглядатися як неминуча необхідність або просто як певний набір обов'язкових інструментів і дій.ukбізнес-комунікаціїринокмаркетингконсалтингміжнародні відносиниБізнес-комунікації як фактор ефективності міжнародного консалтингуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329