Kocziszky, GyörgyVeres Somosi, MariannPererva, P. G.2018-01-262018-01-262017Kocziszky G. Anti-corruption compliance in the enterprise's program [Electronic resource] / G. Kocziszky, M. Veres Somosi, P. G. Pererva // Стратегічні перспективи розвитку економічних суб'єктів в нестабільному економічному середовищі = Strategic prospects of development of economic entities in an unstable economic environment : зб. тез наук. робіт 2-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, 28-30 листопада 2017 р. / Кременчуцький нац. ун-т ім. Михайла Остроградського. – Електрон. текстові дані. – Кременчук, 2017. – С. 164-167. – Режим доступа: https://drive.google.com/file/d/1r-6uz8h9jl-bCWwpPrY7esG925mrQudP/view, вільний (дата звернення 26.01.2018 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34182A company should make a detailed analysis of the market subjects, consider theoretical and practical aspects of organizing sale and retail trade, create an up-to date package of sale-activating programs. The company’s marketing department should carry out the following tasks: working with established customers and attracting new ones, organizing execution of orders and deliveries, collecting payment for the supplied products in the shortest possible time and many others.enanti-corruption complianceriskscompetitiveserviceenterpriseAnti-corruption compliance in the enterprise's programThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329