Ларка, Людмила Сергіївна2024-08-122024-08-122024-08Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження" : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти освітніх програм "Маркетинг" та "Рекламний бізнес" спец. 075 "Маркетинг" / уклад. Людмила Ларка ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 67 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80067В конспекті лекцій наведено теоретичний матеріал дисципліни "Маркетингові дослідження". До складу першого модуля входять теми, які висвітлюють загальнотеоретичні аспекти планування та організації маркетингових досліджень на підприємствах в сучасних ринкових умовах. Теми лекцій, які утворюють другий модуль, відображають специфіку проведення окремих видів маркетингових досліджень.ukмаркетингові дослідженняспоживачігенеральна сукупністьвибіркиопитуванняконспект лекційКонспект лекцій з дисципліни "Маркетингові дослідження"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-8184-5464