Романчик, Тетяна Володимирівна2016-12-192016-12-192015Романчик Т. В. Обґрунтування продуктової стратегії підприємства на основі аналізу конкурентоспроможності його проектів / Т. В. Романчик // Збірник наукових праць [Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту]. Сер. : Економічні науки. – Хмельницький : ХКТЕІ, 2015. – № 9. – С. 158-160.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25495У статті розглядається механізм обґрунтування продуктової стратегії підприємства з урахуванням рівня ринкової конкурентоспроможності його продукції й потенційної користі для підприємства розвитку окремих його проектів. Запропонований підхід дозволяє визначити перелік проектів підприємства, удосконалення яких є об'єктивно доцільним.The article deals with the study of product enterprise strategy with the level of market competitiveness of its products and the potential benefits to the enterprise of its individual projects. This approach allows to determine the list of projects the company, which is improving objectively reasonable.ukринкова конкурентоспроможністьвнутрішня конкурентоспроможністькарта бажаності розвитку проектуключові чинникиmarket competitivenessinternal competitivenessmap desirability of the projectkey factorsОбґрунтування продуктової стратегії підприємства на основі аналізу конкурентоспроможності його проектівArticle