Хабунь, Р. Е.Ковшик, Валентин Ігорович2024-02-202024-02-202023Хабунь Р. Е. Управління обслуговуванням клієнтів на підприємстві [Електронний ресурс] / Р. Е. Хабунь, В. І. Ковшик // Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених : зб. тез доп. 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф. магістрантів та аспірантів, 28-30 листопада 2023 р. / гол. Є. І. Сокол ; оргком.: Р. П. Мигущенко [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 408-409.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/74307ukобслуговування клієнтів на підприємствінадійністьпрозорістьдіджиталізаціясистема ешелонування сервісунавчання та розвиток персоналуУправління обслуговуванням клієнтів на підприємствіArticle