Струк, Д. М.Романчик, Тетяна Володимирівна2023-12-112023-12-112023Струк Д. М. Ризики маркетингової діяльності туристичних підприємств [Електронний ресурс] / Д. М. Струк, Т. В. Романчик // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 232-234.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71719ukтуристичний бізнессуб'єктивні ризикимаркетингові ризики в туризмімакросеродовищамікросередовищапричини настання ризикових подійклієнтські ризикиРизики маркетингової діяльності туристичних підприємствArticle