Сливка, Ярослава Василівна2017-04-262017-04-262010Сливка Я. В. Знижки в бухгалтерському обліку, маркетингу та логістиці: порівняльний аспект / Я. В. Сливка // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 61. – С. 103-109.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/28964Проведено порівняльний аналіз підходів до визначення знижки в різних науках. Запропоновано трактування знижки для цілей бухгалтерського обліку, розроблено рекомендації щодо порядку розрахунку доцільності її надання з подальшим відображенням на рахунках бухгалтерського обліку.The comparative analysis of approaches towards defining the discounts in various sciences has been made. The concept of discounts for accounting purposes have been considered. Recommendations towards calculation of discount feasibility and further reflection in accounting have been developed.ukзбутмаркетингцінаЗнижки в бухгалтерському обліку, маркетингу та логістиці: порівняльний аспектArticle