Пономарьов, Олександр Семенович2014-08-262014-08-262014Понамарьов О. С. Духовність у системі філософії педагогічної культури / О. С. Понамарьов // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2014. – № 2. – С. 18-26.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8349З позицій філософії освіти проаналізовано систему зв’язків духовності та професійної культури педагога. Розглянуто структуру цієї культури та її роль у формуванні професійної і соціальної компетентності студента і в його особистісному розвитку. Приділено увагу завданням освіти з виховання і розвитку духовного світу студента. Показано, що педагогічна культура має ґрунтуватися на чітких філософських і логіко-методологічних принципах і передбачати високу культуру філософського мислення.ukфілософія освітисуспільна свідомістьвихованняособистісний розвитокteacher professional culturespiritualityphilosophy of educationpublic awarenesseducationpersonal developmentДуховність у системі філософії педагогічної культуриSpiritual in the philosophy pedagogical cultureArticle