Шипков, Дмитро ОлександровичБілоцерківський, Олександр Борисович2019-06-072019-06-072018Шипков Д. Методи оцінки та аналізу конкурентоспроможності продукції підприємства в системі управління якістю / Д. Шипков, О. Б. Білоцерківський // XII Міжнародна науково-практична конференція магістрантів та аспірантів : матеріали конф., 17-20 квітня 2018 р. : у 3 ч. Ч. 1 / ред. Є. І. Сокол ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – С. 207-208.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/41581У роботі науково обгрунтовано теоретико-методичні та прикладні засади підвищення конкурентоспроможності продукції. Розглянуто поняття "конкурентоспроможність". Виділено три групи методів оцінки конкурентоспроможності продукції. Як приклад здійснено впорядкування різних марок мобільних телефонів на основі методу рівня розвитку. Визначено найбільш конкурентоспроможний та якісний мобільний телефон.ukпродукція підприємстваконкурентоспроможністьметодики оцінкитрадиційний методмаркетинговий підхідвиробничий підхідмобільні телефониметод рівня розвиткутаксономічний показникякість товаруМетоди оцінки та аналізу конкурентоспроможності продукції підприємства в системі управління якістюThesishttps://orcid.org/0000-0003-4707-7964