Перерва, Петро ГригоровичЧерепанова, Вікторія ОлександрівнаНовік, Ірина ОлексіївнаПогорєлов, Сергій МиколайовичСиніговець, Ольга Миколаївна2020-11-272020-11-272020Міжнародний менеджмент: основні поняття [Електронний ресурс] : навч.-метод. посібник / П. Г. Перерва [та ін.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2020. – 38 с. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49546.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/49546Міжнародний менеджмент (як наука) - це частина теорії ринкової економіки, що вивчає закономірності управлінської сфери господарюючих суб'єктів різної державної приналежності в області міжнародного обміну товарами, руху факторів виробництва, формування і фінансування міжнародної економічної політики. Міжнародний менеджмент є видом менеджменту, головними цілями якого виступають формування, розвиток та використання конкурентних переваг фірми за рахунок можливостей ведення бізнесу у різних країнах та відповідного використання економічних, соціальних, демографічних, культурних та інших особливостей цих країн та міждержавної взаємодії. У тексті лекцій розглядаються основні поняття, міжнародного менеджменту в туристичній індустрії та міжнародних економічних відносинах. Видання призначене для студентів, які навчаються за спеціальностями 292 "Міжнародні економічні відносини" та 242 "Туризм" денної та заочної форм навчання.ukнавчально-методичний посібникуправлінська діяльністьміжнародне підприємництвоміжнародний бізнесстратегічне плануванняуправлінські рішеннятранснаціональні корпораціїМіжнародний менеджмент: основні поняттяBookhttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329https://orcid.org/0000-0002-0294-1678https://orcid.org/0000-0003-0868-2002