Копиця, Андрій ОлеговичЛепський, Роман СергійовичПерерва, Петро Григорович2023-12-062023-12-062023Копиця А. О. Формування концепції туристичного маркетингу [Електронний ресурс] / А. О. Копиця, Р. С. Лепський, П. Г. Перерва // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 109-112.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71577ukстандарт обслуговування туристичної організаціїрозвиток маркетингу в туризміфункції туристичного маркетингузв'язок з клієнтамимоніторингрозвиток та контрольФормування концепції туристичного маркетингуArticle