Чебакова, Юлія ГригорівнаНагла, Дарина Євгенівна2023-12-292023-12-292023Чебакова Ю. Комунікація як основа успішної реалізації партнерської взаємодії у педагогічній діяльності в умовах дистанційного навчання / Ю. Чебаков, Д. Нагла // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2023. – № 4. – С. 30-41.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72383Стаття присвячена аналізу процесу комунікації як основи успішної реалізації партнерської взаємодії у педагогічній діяльності в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано теоретичні аспекти комунікаційного процесу, до яких було віднесено: розуміння ролі учасників комунікаційного процесу, засоби комунікації (мовні, невербальні, письмові), психологічні особливості комунікації в освіті. Досліджено специфіку партнерської взаємодії в освітньому процесі в умовах дистанційного навчання. Визначено основні структурні компоненти партнерської взаємодії: учасники, мета, ресурси, стратегія, комунікація, взаємодія та співпраця, оцінка. Визначено напрями, якими комунікація забезпечує успішність реалізації партнерської взаємодії, серед них: формування та підтримка відносин довіри, координація дій, розв'язання конфліктів, розвиток метакогнітивних навичок, підтримка мотивації та взаємодії.The article is devoted to the analysis of the communication process as the basis for the successful implementation of partnership interaction in pedagogical activity in the conditions of distance learning. The theoretical aspects of the communication process were analyzed, which included: understanding the role of participants in the communication process, means of communication (language, non-verbal, written), psychological features of communication in education. The specifics of partnership interaction in the educational process in the conditions of distance learning have been studied. The main structural components of partnership interaction are defined: participants, goal, resources, strategy, communication, interaction and cooperation, assessment. The directions by which communication ensures the success of partner interaction are identified, among them: formation and maintenance of trust relations, coordination of actions, conflict resolution, development of metacognitive skills, support of motivation and interaction.ukпартнерська взаємодіяпедагогічна діяльністькомунікаціядистанційне навчанняpartnership interactionpedagogical activitycommunicationdistance learningКомунікація як основа успішної реалізації партнерської взаємодії у педагогічній діяльності в умовах дистанційного навчанняCommunication as the basis for successful implementation of partnerships in pedagogical activity in the minds of distance learningArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2023.4.03https://orcid.org/0000-00001-9317-8585https://orcid.org/0009-0002-4823-8205