Жушма, Тетяна ВіталіївнаКвасник, Ольга Віталіївна2017-05-102017-05-102017Жушма Т. В. Особливості самооцінки та мотивації на досягнення успіху у студентів-психологів / Т. В. Жушма, О. В. Квасник // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – Вип. 46 (50) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених : "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 21 жовтня 2016 р. – С. 95-103.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/29229У статті розглянуті особливості самооцінки, які впливають на успіх. Проведена діагностика студентів - психологів на виявлення рівня самооцінки та мотивації. Результати дослідження показали, що у більшості випробовуваних середній рівень самооцінки, переважає мотивація на досягнення успіху.This article describes the features that affect the success. Diagnostics of students - psychologists to identify the level of self-confidence and success. The results showed that most of the subjects the average level of self-esteem, motivation prevails for success.ukлідерський потенціалелемент самосвідомостідіагностика студентівневдачаметодика Дембо-Рубінштейнself-esteemachievementleadership potentialОсобливості самооцінки та мотивації на досягнення успіху у студентів-психологівFeatures and self-motivation for success of students – psychologistsArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3735-6014