Чежія, Я. Г.Майстро, Руслана Григорівна2014-10-292014-10-292012Чежія Я. Г. Напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку / Я. Г. Чежія, Р. Г. Майстро // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 25. – С. 77-82.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9933У статті визначено напрямки просування продукції на фармацевтичному ринку. Розроблено рекомендації з формування стратегії просування продукції фармацевтичного підприємства.In the article the directions of advancement of products are definite at the pharmaceutical market. Recommendations are developed from forming of strategy of advancement of products of pharmaceutical enterprise.ukконкурентоспроможністьстратегія розвиткуекономіка ринковаспоживачітоварпопитуправління підприємствоммаркетингкомунікаціїрекламаНапрямки просування продукції на фармацевтичному ринкуArticle