Скуріхін, Владислав Ігорович2016-02-122016-02-122016Скуріхін В. І. Розвиток ресурсозберігаючих технологій раціонального струмознімання на міському електротранспорті [Електронний ресурс] : автореф. дис. ... канд. техн. наук : спец. 05.22.09 / Владислав Ігорович Скуріхін ; [наук. керівник Далека В. Х.] ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків, 2016. – 21 с. – Бібліогр.: с. 16-18. – укр.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/19875Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.09 – електротранспорт; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харків, 2015 р. Дисертаційна робота присвячена вирішенню актуальної науково-практичної задачі – розвитку ресурсозберігаючих технологій раціонального струмознімання на міському електротранспорті за рахунок застосування в системі струмознімання альтернативних матеріалів і удосконаленої конструкції сталеалюмінієвого контактного проводу. Проведено математичне моделювання процесів зношування деталей та вузлів транспортних засобів. Досліджено процеси, які відбуваються в контакті "струмоприймач-контактний провід" та доведено можливість застосування перспективного контактного проводу в контактній мережі міського електротранспорту. Розроблено конструкцію пристрою для фізичного моделювання основних параметрів струмознімання для випробування контактних проводів і струмоприймачів різних конструкцій.Thesis for granting the Degree of Candidate of Technical sciences in speciality 05.22.09 - Electrical Transport. - National Technical University "Kharkiv Politechnical Institute", Kharkiv, 2015. The dissertation is devoted to solving actual scientific and practical task – development of resource-saving technologies rational of current collection by a city electric vehicle through the use of alternative materials and improved construction of a contact wire. Mathematical modeling of the wear of the parts and components of vehicles. The processes that occur in contact "pantograph-contact wire" and proved the possibility of application promising contact wires of the contact network of city electric transport. Developed the design of the device for physical modeling of main parameters of current collection for testing contact wires and current collectors of different designs.ukелектротранспортконтактна мережаконтактний провідресурсозбереженняресурсовикористанняпрацездатністьтриботехнічні властивостіраціональний підбор параметрівавтореферат дисертаціїelectric vehiclecontact networkcontact wireresource conservationresource useefficiencytribological propertiesrational selection of parametersРозвиток ресурсозберігаючих технологій раціонального струмознімання на міському електротранспортіThe development of resource-saving technologies for the rational collector in urban electricThesis629.423.33