Кононюк, Олександр ОлександровичПерерва, Петро Григорович2021-12-072021-12-072021Кононюк О. О. Оцінка вартості бренду за методом компанії Interbrand / О. О. Кононюк, П. Г. Перерва //Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали 4-ї Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 29 жовтня 2021 р. – Луцьк : ІВВ ЛНТУ, 2021. – Вип. 4. – С. 204-206.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55175Доведено, що модель оцінки вартості бренду (Brand Valuation Model) компанії Interbrand заснована на методі чистої приведеної вартості бренду і складається з чотирьох послідовних етапів, які детально проаналізовані в доповіді.ukбрендвартісна оцінкаметоди оцінюванняінтелектуальна власністьОцінка вартості бренду за методом компанії InterbrandThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329