Сергіна, Світлана Володимирівна2023-03-312023-03-312023Сергіна С. В. Методичні стратегії диференційованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей / С. В. Сергіна // Соціально-гуманітарний вісник : зб. наук. пр. / ред. кол.: П. З. Кучин [та ін.]. – Харків : Новий курс, 2023. – Вип. 41. – С. 26-32.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63821Стаття присвячена висвітленню проблеми навчання іноземної мови студентів немовних вишів, які мають кардинально різні рівні мовленнєвої компетентності. У статті представлено основні теоретичні засади з проблеми упровадження технології диференційованого навчання. Визначено основні етапи організації навчання та запропоновано низку методичних рекомендацій, які сприятимуть розв’язанню проблем, що виникають на кожному етапі. З’ясовано, що диференційний підхід навчанні іноземної мови дає змогу створити сприятливі умови для того, щоб кожен студент міг оволодіти навчальним матеріалом відповідно до рівня своїх навчальних можливостей. Під час дослідження виявлено, що розробка змісту навчально-методичного комплексуз навчання англійської мови студентів нефілологічних спеціальностей сприятиме розвитку основних цілей освіти, а саме практичної, розвиваючої та виховної.ukнавчальний процеспедагогічна діяльністьмовленнєва активністьпрофесійна культураанглійська моваМетодичні стратегії диференційованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностейArticlehttps://orcid.org/0000-0002-9181-4127