Харченко, Алла Олександрівна2015-02-202015-02-202009Харченко А. О. Оцінка знань та управління якістю освіти / А. О. Харченко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – Вип. 23-24 (27-28). – С. 169-179.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13070З системних позицій проаналізовано існуючу практику оцінювання знань студентів на основі чинної системи, впровадженої у зв'язку з приєднанням України до Болонського процесу. Розглянуто її вплив на характер управління якістю підготовки фахівців. Показано роль системи оцінювання знань у формуванні професійної компетентності студентів та їх особистісному розвитку.Coming from system positions, existent practice of evaluation of students knowledges on the basis of the operating system entered in connection with tacking of Ukraine to the Bolon process is analysed. Its influence on the character of quality management of preparation of specialists is considered. The role of the system of evaluation of knowledges in forming of professional competence of students and their personality development is shown.ukосвіта вищапроцес навчальнийБолонський процеспідготовка професійнакомпетентність професійнаОцінка знань та управління якістю освітиEstimation of knowledges and management of education qualityArticle