Зубкова, Аліна БолеславівнаДанько, Тарас Володимирович2014-06-262014-06-262011Зубкова А. Б. Конкурентоспроможність підприємства на зовнішньому ринку: залежність від культури якості / А. Б. Зубкова, Т. В. Данько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : зб. наук. пр. Сер. : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2011. – № 720. – С. 138-148.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7454Існуючі моделі конкурентоспроможності підприємства, що розглядають фактор якості продукції, є статичними та не враховують динамічний характер змін при управлінні якістю та формуванні культури якості на окремому підприємстві. Запропонована модель конкурентоспроможності підприємства з урахуванням динамічного впливу культури якості сприяє управлінню темпом росту експортної діяльності підприємства.Research shows that available enterprise`s competitiveness models, which take in to account quality factor, are static. These models don’t include the impact of the dynamic nature of changes caused by quality management and quality culture development at the particular enterprise. Suggested competitiveness model considers the dynamic impact of quality culture on the export growth rate at the enterpriseukконкурентоспроможність підприємстваякістьуправління якістюкультура якостіекспортсертифікаціяміжнародний бізнесenterprise competitivenessquality managementquality cultureexportКонкурентоспроможність підприємства на зовнішньому ринку: залежність від культури якостіInternational competitiveness of enterprise: relationship with quality cultureArticle