Перерва, Петро ГригоровичГладенко, Іван Васильович2017-02-092017-02-092010Перерва П. Г. Моніторинг інноваційної діяльності: інтерпретація результатів / П. Г. Перерва, І. В. Гладенко // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2010. ‒ № 2. – С. 108-116.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/27054Розглянуто методичні підходи до інтерпретації результатів інноваційної діяльності машинобудівного підприємства. Запропоновано рівні стану інноваційної діяльності, кожний з яких має свою характеристику та програму заходів щодо його збереження або зміни.ukінформація статистичнаметод експертних оціноккриза економічнаМоніторинг інноваційної діяльності: інтерпретація результатівArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329