Райко, Діана ВалеріївнаЛанько, Олена Василівна2022-01-282022-01-282021Райко Д. В. Маркетинг як основа стратегічного управління / Д. В. Райко, О. В. Ланько // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 29-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2021, [18-20 травня 2021 р.] : у 5 ч. Ч. 3 / ред. Є. І. Сокол. – Харків : Планета-Прінт, 2021. – С. 194.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/55811ukпідприємствоспоживачсистема стратегічного управліннямаркетингова діяльністьМаркетинг як основа стратегічного управлінняArticle