Мащенко, Марина АнатоліївнаМомотков, Ігор СергійовичГудименко, Вячеслав Павлович2024-10-012024Мащенко М. А. Особливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережах [Електронний ресурс] / Мащенко Марина Анатоліївна, Момотков Ігор Сергійович, Гудименко Вячеслав Павлович // Сучасні проблеми моделювання соціально-економічних систем : матеріали 15-ї Міжнар. наук.-прак. конф., 11-12 квітня 2024 р. – Електрон. текст. дані. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 4 с. – URL: https://mpsesm.org/book/2024/pages/sections/section05/page1230.html, вільний (дата звернення 01.10.2024 р.). – Назва з екрану.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/81838ukінформаційні технологіїсоціальні мережімаркетингштучний інтелектбізнесконкурентоспроможністьпідприємницька діяльністьОсобливості використання маркетингових нейротехнологій у соціальних мережахArticlehttps://orcid.org/0000-0002-8863-6040https://orcid.org/0009-0001-2288-7306https://orcid.org/0009-0002-4681-1602