Кухаренко, Володимир Миколайович2019-11-252019-11-252019Кухаренко В. М. Тьютор дистанційного та змішаного навчання : навч. посібник / В. М. Кухаренко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Міленіум, 2019. – 307 с.978-978-8063-79-9https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/42981Наведено системний опис діяльності тьютора дистанційного та змішаного навчання на базі сучасного стану розвитку освіти у світі. Визначено вимоги до сучасного дистанційного курсу, надано характеристику головних учасників навчального процесу тьютора та студента. Підкреслюються важливі для тьютора (майстерність персональних знань) та студента (критичне мислення) складові. В організації навчального процесу звертається увага на персоналізоване навчання та модель 70:20:10 (поєднання неформального, соціального та формального навчання), на формування у студентів вмінь запитування. Для аналізу роботи тьютора пропонується використовувати навчальну аналітику. Призначено для магістрів, аспірантів вищих закладів освіти.ukвідкрите навчаннядистанційне навчаннязмішане навчаннясоціальне навчаннянеформальне навчаннямайстерність персональних знанькомпетентністьнавчальна аналітиказапитуваннякритичне мисленняТьютор дистанційного та змішаного навчанняBookhttps://orcid.org/0000-0003-0227-5836