Якушко, Ангеліна ЄвгенівнаПерерва, Петро Григорович2023-12-132023-12-132023Якушко А. Є. Маркетинговий супровід туристичного бізнесу [Електронний ресурс] / А. Є. Якушко, П. Г. Перерва // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 1-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 14-15 листопада 2023 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – С. 520-523.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71798ukмаркетингтуристична індустріямаркетинг в туризміпринципи туристичного маркетингутуристичний продуктМаркетинговий супровід туристичного бізнесуArticle