Волікова, Марія ВасилівнаДанько, Тарас Володимирович2017-10-202017-10-202009Волікова М. В. Методи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства / М. В. Волікова, Т. В. Данько // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2009. – № 36-1. – С. 134-139.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/32147В роботі представлені методі оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства, запропоновані вітчизняними вченими. Приведені існуючі класифікації методів оцінки ефективності маркетингової діяльності, виділені їх недоліки та запропонована класифікація, яка ґрунтується на досвіді вітчизняних підходів до цього питання.In work presented method of estimation of efficiency of marketing activity enterprises, offered domestic scientists. Existent classifications of methods of estimation of efficiency of marketing activity are resulted, their failings are selected and classification which is based on experience of domestic approaches to this question.ukкоштивикористанняконкурентна боротьбаринокфінансова ефективністьМетоди оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємстваArticle