Конохова, Зоя Петрівна2018-05-112018-05-112017Конохова З. П. Актуалізація змісту дисципліни "Вступ до спеціальності" у підготовці бакалаврів з маркетингу / З. П. Конохова // Актуальные научные исследования в современном мире : сб. науч. тр. 25-й Междунар. науч. конф., 26-27 мая 2017 г. – Переяслав-Хмельницкий, 2017. – Вып. 5 (25), ч. 1. – С. 44-50.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/36003У статті розглядаються особливості викладення дисципліни "Вступ до спеціальності" студентам, які навчаються за спеціальністю "маркетинг". Наголошується на необхідності розгляду ринку як механізму взаємодії економічних суб'єктів, функціонування якого породжує специфічні потоки інформації. Пропонується спрямувати навчальний процес на формування більш широких компетентностей маркетологів у сфері інформаційних технологій. У майбутній професійній діяльності це забезпечить їм можливість ефективно обробляти великі масиви інформації, використовувати можливості сучасних комунікаційних систем.In the article features of the presentation of the discipline "Introduction to the specialty" to students studying in the specialty "marketing" are considered. There is a need to consider the market as a mechanism for interaction of economic entities, the functioning of which generates specific information flows. It is proposed to focus the educational process on the formation of broader competencies of marketers in the field of information technology. In the future professional activity this will provide them with an opportunity to efficiently process large amounts of information, use the capabilities of modern communication systems.ukнавчаннямаркетингринокінформаційний потіккомунікаційна системаперсоналізація маркетингових комунікаційtrainingmarketingmarketinformation flowcommunication systempersonalization of marketing communicationsАктуалізація змісту дисципліни "Вступ до спеціальності" у підготовці бакалаврів з маркетингуActualization of the content of the discipline "Introduction to the specialty" in the training of bachelors of marketingArticlehttps://orcid.org/0000-0003-3672-4847