Ілляшенко, Сергій МиколайовичБіловодська, Олена Анатоліївна2020-05-052020-05-052006Управління інноваційним розвитком : конспект лекцій для студентів ф-ту економіки та менеджменту спец. 6.050100 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад.: С. М. Ілляшенко, О. А. Біловодська. – Суми : СумДУ, 2006. – 129 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/46075Необхідність цілеспрямованої взаємодії окремих суб'єктів господарської діяльності один із одним і зовнішнім середовищем потребує орієнтувати маркетингову, а через неї інноваційну, інвестиційну і виробничо-збутову діяльність суб'єктів господарювання на виявлення і всебічне використання існуючих і перспективних ринкових можли­вос­тей з метою досягнення успіху в конкуренції, максимізації поточних і перспективних доходів. З цих позицій дисципліна "Управління інноваційним розвитком", спрямована на формування у студентів навичок і знань, необхідних для ухвалення економічно обґрунтованих рішень з управ­лін­ня проектами інноваційного розвитку (розвитку на основі інновацій), займає важливе місце у системі підготовки фахівців з маркетингу. Метою вивчення дисципліни "Управління інноваційним розвитком" є формування у студентів ринково орієнтованих пріоритетів соціально-економічного розвитку суспільства на основі динамічної гармонізації внутрішніх і зовнішніх (які генеруються ринковим середовищем) можливостей розвитку суб’єктів господарювання шляхом постійного пошуку і реалізації нових способів і сфер використання їхнього потенціалу.ukнапрямки інноваційного розвиткустратегії інноваційного розвитку підприємствааналіз етапів інноваційного циклурозроблення ідейвибір напрямків інноваційного розвиткуУправління інноваційним розвиткомLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788