Долина, Ірина ВолодимирівнаПередрій, Андреа Елізабет ЮріївнаПерерва, Петро Григорович2022-12-022022-12-022022Долина І. В. Розвиток маркетингової діяльності з використанням латерального маркетингу / І. В. Долина, А. Е. Передрій, П. Г. Перерва // Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах фнституційних змін : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., [27 жовтня 2022 р.] / орг. ком.: Н. Канцедал [та ін.] ; Полтав. держ. аграрний ун-т. – Полтава : ПДАУ, 2022. – С. 1100-1102.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59763ukлатеральний маркетингмаркетингова діяльністьdigital-інструментибазові принципи латерального маркетингуРозвиток маркетингової діяльності з використанням латерального маркетингуThesishttps://orcid.org/0000-0002-3507-5497https://orcid.org/0000-0003-0495-9676https://orcid.org/0000-0002-6256-9329