Літвиненко, Марія Владиславна2022-11-262022-11-262020Літвиненко М. В. Аналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережах / М. В. Літвиненко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 8-10 жовтня 2020 р. / ред. кол.: О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2020. – С. 200-202.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/59554ukінтернет-інвестиціїмаркетингова діяльністькорпоративні цілізасоби масової інформаціїзбутова діяльністьАналіз зв'язку маркетингу з цілями бізнесу в соціальних мережахArticlehttps://orcid.org/0000-0002-7422-8302