Сичова, Олена ЄвгенівнаГоровий, Дмитро АнатолійовичДанько, Тарас Володимирович2023-12-052023-12-052023Сичова О. Є. Основи міжнародного маркетингу : навч. посібник / О. Є. Сичова, Д. А. Горовий, Т. В. Данько ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – 121 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71568Посібник містить резюме основних концепцій і практичних підходів до міжнародного маркетингу як однієї зі сфер діяльності фірми. У ньому наведена методологія вирішення маркетингових проблем під час аналізу ситуації на зовнішньому ринку, створення, виробництва і збуту товарів, організації руху товару і просування продукції, ціноутворення на неї, а також під час організації і управління міжнародним маркетингом. Рекомендовано для студентів, що навчаються за спеціальністю «Менеджмент» у Харківському національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» та інших вищих навчальних закладах України.ukнавчальний посібникмаркетингова діяльністьтоварикорпоративна стратегіяконкурентоспроможністьринкові відносиниуправлінняОснови міжнародного маркетингуBookhttps://orcid.org/0000-0002-0416-3857https://orcid.org/0000-0003-1308-826X