Солодовник, Тетяна ОлександрівнаСереда, Наталія ВікторівнаРезнік, Світлана Миколаївна2024-09-092024-09-092024Солодовник Т. О. Здоров'язбережувальна компетентність як умова професійного розвитку майбутніх педагогів вищої школи [Електронний ресурс] / Солодовник Тетяна Олександрівна, Середа Наталія Вікторівна, Резнік Світлана Миколаївна // Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) : зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. (20 березня 2024 року, м. Київ) / за заг. ред. Т. О. Олефіренка, Г. Г. Цвєткової, Л. В. Барановської. – Електрон. текст. дані. – Київ : УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – С. 443-448. – Отримано з https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/45249/materialy%20konferentsii.pdf?sequence=1&isAllowed=y, вільний (дата звернення 06.09.2024 р.).https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/80998У статті автори розглядають вкрай важливу проблему збереження здоров’я й розвитку здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх педагогів вищої школи. Розглянуто особливості фізичного та психічного здоров’я здобувачів. Розроблено комплекс заходів з розвитку здоров’язбережувальної компетентності. Запропоновано міні-лекції, тренінги та аутотренінг для збереження й зміцнення стану здоров’я майбутніми викладачами вищої школи.In the article, the authors consider the extremely important problem of health preservation and development of health-saving competence in future higher education teachers. The features of physical and mental health of students are considered. A set of measures for the development of health-saving competence has been developed. Mini-lectures, trainings, and auto-training are offered to preserve and improve the health of future higher education teachers.ukздоров'якомпетентністьздобувачіпедагог вищої школиміні-лекціястрестренінгаутотренінгhealthcompetencestudentshigher education teachermini-lecturestresstrainingauto-trainingЗдоров'язбережувальна компетентність як умова професійного розвитку майбутніх педагогів вищої школиArticle