Nosyk, Andrii Mihajlovych2024-10-102023Nosyk A. M. The main directions of using Kinect technology / A. M. Nosyk // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 1228.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82299enKinect technologymotion recognitioninteractive experiencesgame consolessensor platforms3D structured light scanningvirtual realityaugmented realityRGB cameraKinect Azurecloud technologiesinteractive learningphysical simulationsтехнологія Kinectрозпізнавання рухуінтерактивні програмиігрові консолісенсорні платформи3D структуроване світлове скануваннявіртуальна реальністьдоповнена реальністькамера RGBхмарні технологіїінтерактивне навчанняфізичне моделюванняThe main directions of using Kinect technologyArticle