Гулий, В. С.Кобєлєв , В. М.2025-01-242024Гулий В. С. Економічна ефективність маркетингового супроводу туристичного бізнесу [Електронний ресурс] / В. С. Гулий, В. М. Кобєлєв // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України : матеріали 2-ї Всеукр. наук.-практ. конф., 26-27 листопада 2024 р. : у 2 ч. Ч. 1 / оргком.: Н. В. Якименко-Терещенко [та ін.] ; ред. О. О. Носирєв ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т" [та ін.]. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 127-129.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85565ukтуристичний бізнесмаркетингові витратипідвищення доходівконкурентоспроможністьосновні показники економічної ефективностіоптимізація витратЕкономічна ефективність маркетингового супроводу туристичного бізнесуArticle