Матросова, Вікторія ОлександрівнаВерютіна, Вікторія ЮріївнаПерерва, Петро Григорович2022-06-242022-06-242022Матросова В. О. Методичні підходи до визначення місткості туристичного ринку / В. О. Матросова, В. Ю. Верютіна, П. Г. Перерва // Аспекти стабільного розвитку економіки в умовах ринкових відносин : матеріали 17-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 26 травня 2022 р. / ред. кол.: О. О. Непочатенко [та ін.]. – Умань : УНУС, 2022. – С. 177-179.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/57447Доведено, що завдяки чіткішим маркетинговим стратегіям є можливість витрачати кошти відповідно до ринку. Це означає, що недостатньо інвестувати тільки в той туристичний ринок, який швидко розвивається і розвивається швидкими темпами, а також треба інвестувати в ринок із повільним зростанням і низькою прибутковістю.ukтуристичний бізнесринокмаркетингмісткістьефективністьпромислові підприємстваМетодичні підходи до визначення місткості туристичного ринкуThesishttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329