Сударкіна, Світлана Петрівна2014-02-102014-02-102010Сударкіна С. П. Стратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політика : текст лекцій для студ. економ. ф-ту денної і заочної форм навч. / С. П. Сударкіна. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – 116 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/4006Текст лекцій розглядає сутність і зміст стратегічного маркетингу на промисловому підприємстві, порядок розробки маркетингової стратегії, сучасні методи стратегічного планування з урахуванням конкурентних переваг позицій товару на ринку та економічних умов діяльності підприємства. Особлива увага приділена технології стратегічного аналізу і матричним методам стратегічного плануванняukпромислове підприємствомаркетингова стратегіяSTP-маркетингсегментація ринківцільові ринкипозиціювання товарувиди конкуренціїконкурентні перевагиконцепція життєвого циклуБостонська консалтингова групаматриця БКГматриця GE (Мак-Кінзі)матриця АнсоффаPIMS-модельінноваціятоварна політика фірмижиттєвий цикл товарутоварна стратегія фірмитоварна політика фірмиСтратегічний маркетинг і товарно-інноваційна політикаLearning Object