Ілляшенко, Сергій МиколайовичШипуліна, Юлія СергіївнаІлляшенко, Наталія Сергіївна2023-07-012023-07-012023Ілляшенко С. Маркетингові комунікації в системі інноваційного розвитку організацій / С. Ілляшенко, Ю. Шипуліна, Н. Ілляшенко // Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку = Marketing and competitiveness of socio-economic systems in the conditions of sustainable development : зб тез доп. міжнар. наук.-практ. конф., 6-7 червня 2023 р. / відп. за вип. Ю. І. Данько ; Сум. нац. аграр. ун-т. – Суми : СНАУ, 2023. – С. 189-191.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/66756Отримані результати поглиблюють засади інноваційного менеджменту організацій, в частині урахування в системі управління маркетинговими комунікаціями і комерціалізацією інноваційної продукції, особливостей формування і реалізації основних типів стратегій інноваційного розвитку.The obtained results deepen the foundations of innovation management of organizations, in terms of taking into account in the system of management of marketing communications and commercialization of innovative products, features of formation and implementation of the main types of strategies for innovative development.ukінноваційний розвитокінноваційний менеджментмаркетинг інноваціймаркетингові комунікаціїinnovative developmentinnovation managementmarketing of innovationsmarketing communicationsМаркетингові комунікації в системі інноваційного розвитку організаційMarketing communications in the system of innovative development of organizationsArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5484-9788https://orcid.org/0000-0002-8133-578Xhttps://orcid.org/0000-0002-1426-1215