Oborskyj, Genadij OleksandrovychHutyria, Serhij SemenovychYaglinskij, Victor PetrovychChanchin, Andrij Mykolajovych2018-09-212018-09-212018Technical evolution and reliability of trolleybus’s traction transmission / G. O. Oborskyj [et al.] // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Машинознавство та САПР = Bulletin of the National Technical University "KhPI". Ser. : Engineering and CAD : зб. наук. пр. – Харків : НТУ "ХПІ", 2018. – № 25 (1301). – С. 117-126.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/37650Based on the analysis of the indicators of functionality and structure of the trolleybus’s traction transmission (TT), some characteristic differences have been established for the classification of 4 generations of drive axles (DA) structures of known world manufacturers. The calculation models and methods for increasing the probability of a fail-safe transmission’s and DA system work, consisting of aggregates, modules, mechanisms, parts and connections, are analyzed. A method is proposed and example is given of predicting the parametric reliability of a planetary wheel gear (PWG) in DA system by two criteria: fatigue strength and vibration resistance of "criteria element" – thin-walled epicycle of "weak link" – PWG.На підставі аналізу показників функціональності і структури тягової трансмісії (ТТ) тролейбусів встановлено характерні відмінності для класифікації 4-х поколінь конструкцій тягових мостів (ТМ) відомих світових виробників. Проаналізовано розрахункові моделі та методи підвищення ймовірності безвідмовної роботи систем ТТ і ТМ, що складаються з агрегатів, модулів, механізмів, деталей, з'єднань. Запропоновано методику та наведено приклад прогнозування параметричної надійності планетарного колісного редуктора (ПКР) за двома критеріями: втомної міцності та вібростійкості "критеріального елементу" – тонкостінного епіциклу у складі "слабкої ланки" – ПКР.entransmission’s classificationmodels of reliabilitydrive axlesplanetary wheel gearringfatigue strengthvibration resistanceкласифікація трансмісіймоделі надійностітяговий містредуктор планетарнийредуктор коліснийепіциклміцність утомнастійкість вібраційнаTechnical evolution and reliability of trolleybus’s traction transmissionТехнічна еволюція та надійність тягової трансмісії тролейбусаArticlehttps://orcid.org/0000-0002-5682-4768https://orcid.org/0000-0003-1257-3933https://orcid.org/0000-0001-9466-6927https://orcid.org/0000-0002-1483-8635