Краснокутська, Наталія СтаніславівнаКруглова, Олена Анатоліївна2016-04-082016-04-082014Краснокутська Н. С. Соціальна відповідальність як критерій ціннісно-орієнтованого управління (емпіричний аспект) / Н. С. Краснокутська, О. А. Круглова // Торгівля, комерція, підприємництво : зб. наук. пр. – Львів : Львівська комерційна академія, 2014. – Вип. 17. – C. 115-118.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20766У статті проведено емпіричне дослідження залежності між ініціативами щодо розвитку соціальної відповідальності для задоволення інтересів покупців, персоналу, постачальників і суспільства в цілому та економічною доданою цінністю, зростання якої відповідає інтересам власників бізнесу. Визначено, що створення додаткової цінності для власників в українських реаліях не входить в протиріччя із зростанням задоволеності інших стейкхолдерів за рахунок розвитку корпоративної соціальної відповідальності.The paper presents the empirical research of dependence between initiatives in promoting social responsibility to meet the interest of customers, staff, suppliers and society on the one hand, and economic value added, that meets the needs of business owners, on the other hand. It is determined that value added creation for owners in Ukraine is not in contradiction with increasing satisfaction of other stakeholders through the development of corporate social responsibility.ukсоціальна відповідальністьціннісно-орієнтоване управлінняекономічна додана цінністьстейкхолдерипідприємствоsocial responsibilityvalue-oriented managementstakeholderseconomic value addedenterpriseСоціальна відповідальність як критерій ціннісно-орієнтованого управління (емпіричний аспект)Social responsibility as a criterion of value-based management (empirical aspect)Article