Педченко, Д. В.2024-03-112024-03-112023Педченко Д. В. Розвиток маркетингового інструментарію в управлінні ефективністю діяльності підприємства / Д. В. Педченко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 31-ї Міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD-2023, 17-20 травня 2023 р. / ред. Є. І. Сокол ; уклад. Г. В. Лісачук. – Харків : НТУ "ХПІ", 2023. – С. 772.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/75294ukдіяльність підприємстваефективністьуправліннямаркетинговий інструментарійконкурентоспроможністьмаркетингове плануваннямаркетингові стратегіїконтент-маркетингрезультативністьперсоналізація контентуклієнтський досвідінфлюенсір-маркетингдовіра до брендуелектронна комерціяблокчейн-технологіїсинергіяоцінювання ефективностісоціальна ефективністьекологічна ефективністьінноваційна ефективністькультурна ефективністьРозвиток маркетингового інструментарію в управлінні ефективністю діяльності підприємстваArticle