Замула, Олексій ОлександровичПархоменко, Е. А.2014-09-182014-09-182013Замула О. О. Поняття "інформація" в маркетингових дослідженнях / О. О. Замула, Е. А. Пархоменко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2013. – № 69 (1042). – С. 135-139.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/8881У даній роботі розглянуто проблематику використання поняття "інформації" в маркетингових дослідженнях. Отримані результати допоможуть підприємцям чи підприємствам бути готовими до опрацювання різноманітної маркетингової інформації в умовах ринку.ukресурси інформаційніджерела інформаціїринокПоняття "інформація" в маркетингових дослідженняхArticle