Грень, Лариса МиколаївнаГрибко, Ольга Владиславівна2023-01-102023-01-102022Грень Л. Державна політика у сфері освіти: шляхи реалізації / Л. Грень, О. Грибко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2022. – № 4. – С. 75-89.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/61087У статті визначено важливі ознаки державної політики у сфері освіти, розглянуто три підходи до розуміння процесу її реалізації, встановлено низку факторів впливу на розробку та впровадження державної освітньої політики. Окреслено низку функцій, виконання яких забезпечує її ефективне впровадження на всіх рівнях. Оглянуто нормативно-правові основи державної політики у сфері освіти, виокремлено ключові моменти, що сприяють її реалізації.Тhe article identifies important features of the state educational policy, considers three approaches to understanding the process of its implementation, establishes a number of factors influencing the development and implementation of the state educational policy. A number of functions have been outlined, the performance of which will ensure its effective implementation at all levels.ukдержавна освітня політикареалізація державної освітньої політики, циклічний підхідзважений підхідмережений підхідфункції державної освітньої політикиstate educational policyimplementation of state educational policycyclical approachweighted approachnetwork approachfunctions of state educational policyДержавна політика у сфері освіти: шляхи реалізаціїState education policy: ways of implementationArticledoi.org/10.20998/2078-7782.2022.4.07https://orcid.org/0000-0003-4466-6018https://orcid.org/0000-0003-3227-608Х