Парфентенко, Ірина АнатоліївнаГапоненко, Ольга Євгенівна2018-06-192018-06-192014Парфентенко І. А. Теоретичний базис організації мерчандайзингу: сутність, методи, правила / І. А. Парфентенко, О. Є. Гапоненко // Экономика и управление. – 2014. – № 2. – С. 46-52.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/36774Удосконалено понятійно-категоріальний апарат з проблематики дослідження організації мерчандайзингу торгівельної точки шляхом встановлення логічного взаємозв'язку між базовими поняттями "мерчандайзинг", "торгівельна точка", який, на відміну від існуючих, базується на взаємозв'язку та взаємодоповненні функціональних і сутнісних особливостей окремих понять та дає змогу удосконалити теоретико-методичне підґрунтя дослідження. Визначено та обґрунтовано необхідність використання методів (метод імпульсивних продажів, АВС-метод, метод взаємопов'язаних покупок і перехресної торгівлі, метод візуального мерчандайзингу) та правил мерчандайзингу.ukмерчандайзингторгівельна точкацілі мерчандайзингуметоди мерчандайзингуправила мерчандайзингуТеоретичний базис організації мерчандайзингу: сутність, методи, правилаArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3827-0108