Адонина, А. В.2016-04-272016-04-272010Адонина А. В. Методи удовлетворения потребителей / А. В. Адонина // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Автоматика и приборостроение. – Харьков : НТУ "ХПИ". – 2010. – № 23. – С. 3-6.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/21171В статті розглянуто основні методи задоволення споживачів на прикладі роботи відомих фірм. Розглянуто процес формування очікувань споживача і аспекти очікуваної цінності товару або послуги для нього. Зв`язок між високих рівнем задоволення споживачів та їх лояльністю до торгової марки чи фірми. Також наведен приклад інноваційної практики впровадження системи управління якістю в органах місцевого самоврядування на основі ISO 9001:2000.The article reviews the basic methods of customer satisfaction by the example of famous companies. The process of forming expectations and aspects of the expected values of the goods or services for it. Relationship between high levels of customer satisfaction and their loyalty to the brand or company. There is an example of innovative practice implementation of quality management in local government, based on ISO 9001:2000.ruсистема управления качествомуровень доходовменеджментгражданская защищенностьорганы властиcustomer satisfactionbrandМетоди удовлетворения потребителейArticle