Перерва, Петро ГригоровичРоманчик, Тетяна Володимирівна2016-12-192016-12-192012Перерва П. Г. Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства / П. Г. Перерва, Т. В. Романчик // Маркетинг і менеджмент інновацій = Marketing and Management of Innovations. – 2012. ‒ № 4. – С. 230-235.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25534В статті запропоновано оцінювати рівень конкурентоспроможності продукції в умовах споживчого ринку та у внутрішньому середовищі підприємства. Розглянуто методичний підхід до вибору об'єктів управління рівнем конкурентоспроможності на основі співставлення оцінок. Особливу увагу приділено визначенню ступеню бажаності розвитку виробів підприємства.The paper proposes estimation of the level of competitiveness in the consumer market and in the internal environment of the enterprise. The methodical approach to selecting objects for management on the basis of comparison of the level of competitiveness is observed. Particular attention is given to the degree of company products desirability.ukринкова конкурентоспроможністьвнутрішня конкурентоспроможністьспівставлення оцінокбажаність розвитку проектівmarket competitivenessinternal competitivenessestimation comparisonmap of project development desirabilityМеханізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємстваManagement mechanism of product company competitiveness estimationArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329