Кравцов, Владислав ЮрійовичНовік, Ірина ОлексіївнаПерерва, Петро Григорович2023-12-282023-12-282023Кравцов В. Ю. Маркетингова безпека як складова економічної безпеки промислового підприємства / В. Ю. Кравцов, І. О.Новік, П. Г. Перерва // Актуальні проблеми управління соціально-економічними системами : матеріали 9-ї Міжнар. наук.-практ. конф., Луцьк, 15 груд. 2023 р. : Ч. 1. – Луцьк : ЛНТУ, 2023. – С. 283-285.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/72355Доведено, що однією зі складових економічної безпеки підприємства на світовому ринку є маркетингова безпека. Під маркетинговою безпекою на світовому ринку пропонується розуміти захист підприємства від неефективно обраної моделі поведінки на ринку шляхом уникнення помилок у товарній, збутовій, комунікаційній чи ціновій політиці, тобто маркетингову безпеку на світовому ринку можна охарактеризувати як систему виявлення, аналізу та попередження загроз, що надходять від внутрішніх і зовнішніх елементів маркетингового комплексу компанії.ukмаркетингова безпекапромислові підприємстваоцінкаскладовіекономічна безпекаМаркетингова безпека як складова економічної безпеки промислового підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6256-9329