Мірошник, Марія Володимирівна2023-10-312023-10-312023Методичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Міжнародний маркетинг" [Електронний ресурс] : для здобувачів першого (бакалавр) рівня вищої освіти за спец. 075 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад. М. В. Мірошник ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2023. – 28 с.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/70279Мета дисципліни «Міжнародний маркетинг» – формування знань щодо базових категорій міжнародного маркетингу, методологічних аспектів організації міжнародної маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах. Завдання дисципліни «Міжнародний маркетинг» – вивчення теоретичних понять категорій міжнародного маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації міжнародної маркетингової діяльності; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення міжнародної маркетингової діяльності. Предметом вивчення дисципліни «Міжнародний маркетинг» є процеси й методи вивчення та задоволення потреб споживачів як пріоритетних суб'єктів ринку.ukметодичні вказівкиекономічна діяльністьфінансиринкові відносиниспоживачітоварна політикаМетодичні вказівки до виконання практичних занять, самостійної роботи та індивідуального завдання з дисципліни "Міжнародний маркетинг"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0003-0902-7587