Андрійченко, О. В.2015-01-162015-01-162012Андрійченко О. В. Удосконалення механізму вибору стратегії підприємств металургійної галузі / О. В. Андрійченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2012. – № 56 (962). – С. 3-6.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/11701У статті визначаються сучасні проблеми збуту металургійної продукції. Розглядаються перспективи розвитку металургії. Запропоновано заходи з реформування збуту продукції української металургії в умовах кризи.The article defines modern problems of sale of metallurgical products and considers prospects of development of metallurgy. Several measures to reform the sales of product of Ukrainian metallurgy at the time of economic crisis are proposed.ukметалургійна продукціязбутова політикаперспективи розвиткуmetallurgical productssale policymetallurgical industryprospects of developmentУдосконалення механізму вибору стратегії підприємств металургійної галузіArticle