Козуля, Марія Михайлівна2015-06-122015-06-122015Козуля М. М. Інформаційна складова у побудові технології викладання навчальних дисциплін / Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 275-284.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/15337Стаття присвячена проблемним питанням використання інформаційних технологій у побудові процесу навчання, викладання дисциплін з вузівської програми підготовки фахівців. Надано аналіз можливостей оптимального впровадження інформаційних технологій з метою підвищення ефективності системи "суб’єкт навчання – процес – суб’єкт надання знань – процес – суб’єкт навчання з новим рівнем знань", використано когнітивний підхід для визначення механізмів регулювання якістю інформаційно-навчального процесу.Article is devoted to topical issues of information technology in the construction of the learning process, teaching disciplines of university training programs. Analysis of the opportunities in optimal use of information technology in order to increase the effectiveness of the "subject of study – the process – the subject of knowledge – the process – the subject of the teaching with a new level of knowledge" is provided. Cognitive approach to determine the mechanisms for regulating the quality of information and the learning process is used.ukпедагогічні технологіїінформаційні технологіїкомп’ютерні технологіїпарадигма педагогікибіфуркаційна педагогікаeducational technologyinformation technologycomputer technologyІнформаційна складова у побудові технології викладання навчальних дисциплінInfomation component in technologies construction of teaching disciplinesArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4090-8481