Кітченко, Олена МиколаївнаБілошкуренко, Н. Г.2020-07-072020-07-072019Кітченко О. М. Таргетована реклама в інтернет бізнесі / О. М. Кітченко, Н. Г. Білошкуренко // Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення : зб. тез доп. Міжнар. наук. інтернет-конф., 14 листопада 2019 р. Вип. 43. – Тернопіль : ФО-П Шпак В. Б., 2019. – Ч. 2. – С. 15-17.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/47220ukмаркетингспоживачіінформаційні технологіїсоціальні мережіцільова аудиторіяТаргетована реклама в інтернет бізнесіArticlehttps://orcid.org/0000-0002-3868-5653