Романчик, Тетяна Володимирівна2024-12-192024Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни "Рекламний бізнес" [Електронний ресурс] : для здобувачів усіх форм навчання спец. 075 "Маркетинг", освітня програма "Маркетинг" / уклад. Т. В. Романчик ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – 15 с. – URI: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84463.https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/84463Реклама є невід’ємною складовою життя сучасного суспільства. Вона міцно ввійшла у всі сфери життєдіяльності, не лише визначаючи економічну сферу життя суспільства, формуючи масову культуру і свідомість, а також будучи міцним важелем управління ефективністю діяльності підприємств та закладів. Активний розвиток рекламної індустрії обумовив зростання попиту на фахівців рекламного бізнесу, які розуміють особливості та тренди цієї сфери діяльності, формують оптимальні стратегії виведення нових продуктів на ринки і розвивають бренди у конкурентному середовищі. Рекламна діяльність стала однією зі перспективних сфер налагодження бізнесу, яка має свою специфіку. Для успішного функціонування на рекламному ринку підприємствам важливо не тільки дотримуватися основних принципів підприємницької діяльності, але, володіючи знаннями, вміннями та досвідом у рекламній сфері, застосовувати їх для зміцнення своїх ринкових позицій та вдалого налагодження власної діяльності щодо лідогенерації, привернення уваги нових клієнтів, збереження клієнтської бази, виходу на нові ринки. Вивчення дисципліни «Рекламний бізнес» спрямовано на ознайомлення здобувачів з принципами, функціональними задачами, практичними аспектами управління бізнесом у сфері реклами, а також вивчення технологій рекламної діяльності, створення рекламних креативів, налагодження ефективних рекламних кампаній.ukметодичні вказівкидослідження конкурентівекономічна діяльністьаналіз методів самопросування закладупостановка цілей рекламирозробка рекламного бюджетурозробка рекламного зверненнярекламна діяльністьМетодичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни "Рекламний бізнес"Learning Objecthttps://orcid.org/0000-0002-2065-2415